Na czym polega zmiana sprzedawcy energii elektrycznej?

Od 1 lipca 2007 r. każdy odbiorca energii elektrycznej może dokonać swobodnego wyboru sprzedawcy energii elektrycznej. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest jednym ze skutecznych sposobów obniżenia kosztów działalności przedsiębiorstwa, dlatego warto znaleźć podmiot, zaproponuje niższą cenę energii elektrycznej niż konkurencja i lepsze warunki umowy sprzedaży.

Czy zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest płatna?

Zmiana sprzedawcy jest bezpłatna. Nie pobieramy również opłat handlowych ani żadnych innych opłat (np. za uruchomienie procesu sprzedaży czy rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego). U nas klient płaci tylko za zużytą energię elektryczną. Wystarczy podpisać umowę na zakup energii z GEON Sp. z o.o. i zacząć oszczędzać na energii elektrycznej.

Czy proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej będzie dla mnie czymś skomplikowanym?

Nie! Pracownicy GEON Sp. z o.o. przeprowadzą cały proces formalny – bez konieczności udziału klienta.

Jak długo trwa zmiana sprzedawcy energii?

Długość procesu zmiany sprzedawcy jest określona w przepisach prawnych i nie może być dłuższa niż 30 dni przy pierwszej zmianie sprzedawcy oraz 14 dni przy drugiej i każdej kolejnej zmianie sprzedawcy.

Jakie są korzyści ze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej?

Wybór oferty GEON Sp. z o.o. zapewnia:

  • ofertę idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb,
  • gwarancję dostaw energii elektrycznej na terenie całego kraju,
  • możliwość zagwarantowania stałych cen energii elektrycznej,
  • profesjonalną obsługę zapewnioną przez zespół doskonale wykwalifikowanych pracowników z bogatym doświadczeniem w branży energetycznej,
  • szkolenia i doradztwo w zakresie mechanizmów funkcjonowania rynku energii elektrycznej w Polsce,
  • podtrzymywanie stałych więzi opartych na partnerstwie na zasadzie akcjonariuszy z udziałem w dywidendzie,
  • realizację procedury zmiany sprzedawcy bez konieczności angażowania Państwa w ten proces,
  • rzetelną obsługę Klienta.

Na jaki okres mogę podpisać umowę z GEON Sp. z o.o.?

Naszym Klientom oferujemy umowy na 12 miesięcy – uważamy, że jest to najbardziej korzystne z punktu widzenia Klienta, który ma możliwość kontraktowania zakupu energii w atrakcyjnych cenach.

Czy przed podpisaniem umowy mogę zapoznać się z jej zapisami?

Naszych Klientów traktujemy jak Partnerów, dlatego stosujemy jasne i przejrzyste formy działania. Jeśli tylko Klient wyrazi takie zainteresowanie, będzie mógł się zapoznać z zapisami umowy jeszcze przed jej podpisaniem.

W jaki sposób można podpisać umowę z GEON Sp. z o.o.?

Aby dołączyć do grupy klientów GEON Sp. z o.o. wystarczy kontakt z naszą firmą przez wypełnienie formularza zmiany sprzedawcy lub kontakt pod numerem telefonu (32) 730 28 80.

Dlaczego dostaję dwie faktury za energię elektryczną?

Po zmianie sprzedawcy energii elektrycznej na GEON Sp. z o.o., posiadają Państwo rozdzielone umowy na energię – jedną z nich jest umowa na sprzedaż energii, na podstawie której są Państwo rozliczani za zużytą energię elektryczną, a drugą jest umowa dystrybucyjna, na podstawie której właściwy terytorialnie dystrybutor energii fakturuje Państwa za usługę przesyłania zakupionej energii.